دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته ‌سه‌شنبه 15 تیر 1400/ شماره 318
تکرار رقابت پرمصرف ها،نیما روی خط صعود،دلار در سراشیبی کاهش،ریزش قیمت های بازار با اُفت دلار،صعود برنت به 77دلار،صعود شاخص کل به 1 میلیون و 280 هزار

 

تکرار رقابت پرمصرف ها
امروز معاملات گروه های پلی اتیلن پلی استایرن انبساطی و ABS در بورس کالا، جریان داشت. هر چند قیمت پایه عمده گروه های پلی اتیلن ها در روز یکشنبه افزایش یافت اما رقابت ها نسبت به هفته گذشته تغییر زیادی نداشت. در  همه گروه ها به جز گروه سبک فیلم، با کمی کاهش رقابت نسبت به هفته گذشته معامله شدند. 

نیما روی خط صعود
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز به 21 هزار و 806 تومان رسید و نسبت به یکشنبه 13 تیر، 212 تومان افزایش یافت. نکته مهم دلار نیمایی امروز صعود میانگین هفتگی از 21.600 به کانال 21 هزار و 800 تومان است. میانگین روزانه نیز امروز هم در کانال 22 هزار تومان بود.

دلار در سراشیبی کاهش
امروز دلار صرافی 131 تومان کاهش قیمت داشت. دلار صرافی ملی که روز گذشته در روندی نزولی با 366 تومان اُفت به 24 هزار و 755 تومان رسید، امروز هم 131 تومان کاهش پیدا کرد و 24 هزار و 624 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد هم که دیروز به کانال 24 هزار تومان عقب نشینی کرده بود، کمی صعود کرد و امروز 25 و 90 تومان قیمت خورد.

ریزش قیمت های بازار با اُفت دلار
با کاهش دلار، قیمت ها در بازار آزاد روندی کاهشی به خود گرفت. قیمت کالاهای گروه نایلون و نایلکس امروز کاهشی بود و رکوردار افت قیمت ها گروه سنگین فیلم بود که بین 400 تا 1000 تومان نسبت به قیمت های دیروز ریزش داشت. گروه پ پ نساجی نیز امروز کاهشی شد و 300 تا 500 تومان نسبت به دیروز افت قیمت پیدا کرد. در مقابل گروه پ پ شیمیایی، بعد از رقابت های روز گذشته، امروز روندی افزایشی به خود گرفت.

صعود برنت به 77دلار
برنت معاملات که روز گذشته را با 76 دلار آغاز کرده بود در ادامه به 77 دلار صعود کرد و امروز هم معاملات را در همین بازه قیمتی آغاز کرد. قیمت این لحظه برنت: 77 دلار و 39 سنت.
 
صعود شاخص کل به 1 میلیون و 280 هزار
بورس تهران روند روند افزایشی خود را حفظ کرد و شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 26 هزار و 281 واحد افزایش به 1 میلیون و 281 هزار صعود کرد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟